مربیگری کسب و کار هدر دادن پول است. من از قبل می دانم که چه مشکلی در تجارت من وجود دارد. من برای این کار وقت ندارم.

وقتی صحبت از مربیگری کسب و کار به میان می آید، کارآفرینان عقاید از پیش تعیین شده زیادی دارند. نایرون دریپول، مشاور تجاری BDC می گوید، اگر این باورها شما را از داشتن یک مربی کسب و کار موثر باز می دارد، فرصت بزرگی را برای بهبود مهارت ها و عملکرد کسب و کار خود از دست می دهید.

Drepaul می گوید:

«کوچینگ کسب و کار آموزش مدیریت برای کارآفرینان است که به طور خاص برای موقعیت منحصر به فرد آنها طراحی شده است. “این به شما کمک می کند تا تصمیمات بهتری بگیرید و رهبر بهتری شوید.”

باور شماره ۱:

کوچینگ گران است و من باید پول پس انداز کنم.

واقعیت؟ اداره یک کسب و کار سالم و با مدیریت خوب منجر به صرفه جویی در هزینه و افزایش سود می شود.

Drepaul که صدها کارآفرین را مربیگری کرده است، می‌گوید: «کوچینگ در مورد یادگیری نحوه شناسایی ناکارآمدی‌ها در شرکت و یادگیری نحوه رفع آنها است، بنابراین می‌توانید در درازمدت بیشتر پس‌انداز کنید. رفع نکردن این مشکلات به این معنی است که سود هر روز از بین می رود.

باور شماره ۲:

“من برای این کار وقت ندارم. من بیش از حد مشغول اداره کارم هستم.»

بیشتر کارآفرینان وقت خود را صرف رفع مشکلات و مبارزه با آنها می کنند. اما، با صرف نکردن زمان برای رویارویی با چالش های اساسی، می پذیرید که مشکلات شما ادامه خواهند داشت و احتمالا بدتر خواهند شد.

Drepaul می‌گوید: «یک مربی کسب‌وکار می‌تواند به شما کمک کند تا علت اصلی خروج از این چرخه معیوب را شناسایی و حل کنید. “من زمان مشتریانم را طوری ساختار می دهم که در یک دوره مشخص و قابل مدیریت بیشترین پیشرفت را داشته باشند – معمولاً دو تا سه ساعت در هفته.”

باور شماره ۳:

“من از قبل می دانم چه چیزی در تجارت من اشتباه است.”

مشکلات قابل مشاهده معمولاً علائم مسائل بزرگتر هستند که فقط از طریق یک ارزیابی دقیق و کامل قابل شناسایی هستند.

Drepaul می گوید، پول خود را برای درمان علائمی که اگر علت اصلی شناسایی و درمان نشود، دوباره هدر ندهید. یک بیزینس کوچ دیدگاهی جامع از کسب و کار شما خواهد داشت، علت اصلی مشکل را پیدا می کند و سپس شما را راهنمایی می کند که چگونه آن را برطرف کنید.

باور شماره ۴:

“کوچینگ چیزی را در شرکت من تغییر نمی دهد.”

هیچ چیز در یک کسب و کار تغییر نخواهد کرد مگر اینکه از مزایای این تغییر متقاعد شده باشید و بدانید که چگونه آن را محقق کنید. مربی کسب و کار مناسب می تواند به شما در درک بهتر کسب و کار و توسعه مهارت های رهبری کمک کند. این به شما امکان می دهد تغییراتی ایجاد کنید که تأثیر مثبتی بر عملکرد شرکت شما خواهد داشت.

Drepaul می گوید: «کوچینگ به کارآفرینان کمک می کند تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند. “در پایان، شما درک بهتری از نقاط قوت و ضعف کسب و کار خود دارید و می دانید چگونه آن را موفق تر کنید.”

باور شماره ۵:

“من به مشاور دیگری نیاز ندارم. من به کسی نیاز دارم که مشکلاتم را برطرف کند.»

به مربیگری به عنوان یک تجربه یادگیری فکر کنید. هدف انتقال دانش به شما و تیم مدیریتتان است.

Drepaul می‌گوید: «مربیگری کسب ‌وکار مانند آموزش ماهیگیری به شما است، نه ماهی دادن به شما. “این در مورد آموزش دانش و مهارت هایی است که به تنهایی به مشکلات رسیدگی کنید.”

باور شماره ۶:

«حسابدار و وکیلم به من مشاوره می دهند. چرا باید برای انجام آن به دیگری پول بدهم؟»

حسابداران و وکلا مشاوران ارزشمندی هستند. اما یک مربی باتجربه به شرکت شما به عنوان یک کل نگاه می کند تا علت چالش های شما را مشخص کند و به شما کمک کند تا حل آنها را بیاموزید. مشکلات شما می تواند استراتژیک، عملیاتی یا مرتبط با منابع انسانی باشد، بنابراین احتمالاً به تخصص گسترده تری نیاز دارید.

فراتر از توصیه ها، مربی کسب و کار مناسب یک رویکرد سیستماتیک و ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آنها برای رسیدگی به مسائل اساسی با اطمینان استفاده کنید.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *