گری الیوت چند سال پیش در تلاش بود تا بفهمد چگونه می تواند سودآوری شرکت خود را افزایش دهد که اتفاقاً در مورد مربیگری کسب و کار شنید. با وجود اینکه مطمئن نبود چه کمکی به او می کند، تلفن را برداشت و قرار ملاقات گذاشت.

با نگاهی به گذشته، صاحب عرضه ارتوپدی کانادا خوشحال است که این تماس را برقرار کرده است.

۸ سال پیش توسط Elliott تاسیس شد، Canadian Orthopedic Supply محصولات ارتوپدی را خریداری، بسته بندی مجدد می کند و محصولات ارتوپدی – مانند بریس های آسیب ورزشی – را به فروشگاه های لوازم جراحی و کلینیک های آسیب های ورزشی می فروشد.

الیوت اخیراً توزیع کننده انحصاری یک خرده فروش مراقبت های بهداشتی بزرگ در کانادا شده بود. در حالی که قرارداد او را قادر می ساخت تا فروش و کارمندان را افزایش دهد، اما نتیجه نهایی او را بهبود نداد.

او می گوید: «به کمک نیاز داشتم. با توجه به اینکه قرارداد برای تمدید در دسترس است، باید راهی پیدا کنم تا این بار آن را سودآور کنم.

او با رونی اسرائیل، مشاور ارشد تجاری BDC به گفتگو نشست تا در مورد آنچه که کوچینگ می تواند برای شرکتش انجام دهد صحبت کند. الیوت می‌گوید: «در عرض ۲۵ دقیقه، رونی متوجه شد که کسب‌وکار من چیست و ایده‌هایی به من داد که هرگز به آن‌ها فکر نکرده بودم.

او به سرعت برای خدمات مربیگری قرارداد امضا کرد و هر شک و تردیدی که در مورد ارزش آن داشت به زودی ناپدید شد. ارزشی که از آن گرفتم بسیار بیشتر از پولی بود که برای آن گذاشتم.»

نقش مربیگری

رونی اسرائیل می گوید که دلیل الیوت برای تماس با او در میان کارآفرینانی که به دنبال مربیگری هستند، معمول است. اسرائیل می‌گوید: «در مورد اکثر مردم، موضوع با یک موضوع خاص شروع می‌شود که می‌خواهند درباره آن مشاوره بگیرند. “و از آنجا تکامل می یابد.”

اسرائیل که بیش از ۳۰ سال تجربه تجاری دارد، مربیگری را انتقال دانش تعریف می کند. “من دانش خود را با افراد به اشتراک می گذارم، [و] راهنمایی و مشاوره در مورد مشکلات احتمالی ارائه می کنم.”

او می‌افزاید که کوچینگ در مورد برخورد با جنبه‌های انسانی‌تر کارآفرینی، مانند مهارت‌ها و نگرش‌های رهبری است.

و گاهی اوقات، مربیگری صرفاً در مورد گوش دادن است. او می‌گوید: «اداره یک کسب‌وکار می‌تواند بسیار تنها باشد. “بسیاری از کارآفرینان به یک تابلوی صدا نیاز دارند. یک مربی می تواند به آنها کمک کند تا مسائل را از منظر دیگری ببینند. اما کارآفرین همچنان تصمیم گیرنده است.”

در مورد الیوت، او قرارداد خود را با خرده فروش تمدید کرد، اما این بار با شرایط بهتری برای تجارت خود. حمایت اسرائیل به او کمک کرد تا بفهمد شرکت‌های بزرگ چگونه کار می‌کنند و در نتیجه، کمتر در مورد موانعی که برای به دست آوردن کسب‌وکار باید طی می‌کرد، احساس ترس می‌کرد.

به دست آوردن اعتماد به نفس

الیوت می‌گوید: «احساس یک حشره کوچک را نداشتم که قرار است توسط آن مرد بزرگ له شود. “من توانستم دیدگاه آنها و فشارهایی را که تحت آنها بودند درک کنم. و این باعث شد که نسبت به موقعیت خودم مطمئن تر شوم.”

تجربه مربیگری نیز به او کمک کرد تا بر جنبه مالی تجارت خود تسلط یابد. او می گوید: من یک حسابدار نیستم، فروش نقطه قوت من است. با این حال، من اکنون در تجزیه و تحلیل اعداد بسیار بهتر هستم.

“زمانی که من برای یک قرارداد پیشنهاد می کنم، مطمئن هستم، زیرا همه چیز را بررسی کرده ام و می دانم که بهترین پیشنهاد ممکن را ارائه می کنم. من دیگر شب ها بیدار نمی مانم و نگران کارم هستم. آرامش دارم. ذهن.”

برای اسرائیل، کمک به کارآفرینان برای قوی تر شدن یکی از مزایای کوچینگ است. «دیدن کسی که دانشی را که من منتقل کرده‌ام گرفته، آن را به سبک خودش تطبیق می‌دهد و آن را با موفقیت اجرا می‌کند، همه چیز درباره آن است.»

  • مربیگری کسب و کار: چه کاری می تواند برای شما انجام دهد
  • به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را از منظری تازه ببینید
  • مدیریت کسب و کار و مهارت های مالی خود را بهبود بخشید
  • از شما در مقابله با چالش ها و فرصت های تجاری حمایت می کند
  • باور خود را به توانایی های خود افزایش دهید

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *