چه تازه کسب‌وکار جدید خود را شروع کرده‌اید، چه مدتی است که راه‌اندازی کرده‌اید، محافظت از کسب‌وکاری که برای ساختن آن سخت تلاش کرده‌اید یک گام حیاتی است. متأسفانه، این موردی است که بسیاری از کارآفرینان در عجله راه اندازی یک استارتاپ و فعالیت روزانه از آن غفلت می کنند. در اینجا هفت قدم وجود دارد که می توانید اکنون برای محافظت از کسب و کار کوچک خود بردارید.

 

۱-شکل مناسب برای کسب و کار خود انتخاب کنید. فعالیت به عنوان یک مالکیت انحصاری – ساختار پیش فرض کسب و کار برای یک تجارت تک نفره – ممکن است آسان باشد، اما لزوما بهترین انتخاب برای محافظت از کسب و کار شما نیست.

۲-یک وکیل استخدام کنید. شما ممکن است نیازی به استفاده از وکیل نداشته باشید، اما زمانی که به یک وکیل نیاز دارید، به یک وکیل سریع نیاز دارید. از دیگر کارآفرینان، همکاران تجاری و دوستان بخواهید که به وکلایی که با مسائل کسب و کار کوچک آشنا هستند، توصیه کنند. زمانی را برای مقایسه وکلای دادگستری با برنامه ریزی مصاحبه با هر یک از آنها قبل از استخدام آنها اختصاص دهید. در مورد گزینه های پرداخت بحث کنید – اکثر وکلا راه حل های مقرون به صرفه ای حتی برای کوچکترین مشاغل دارند. وکیلی پیدا کنید تا به سوالات شما پاسخ دهد.

۳-یک حسابدار پیدا کنید. حتی اگر قصد دارید خودتان حسابداری را انجام دهید، یک حسابدار خوب ارزش قیمتش را دارد. چه کسی زمان دارد تا در مورد تغییرات قوانین مالیاتی به روز شود؟ شما مطمئن نیستید – اما حسابداران این کار را می کنند. آنها نه تنها می توانند در مالیات شما صرفه جویی کنند، بلکه می توانند توصیه های ارزشمندی در مورد نحوه ساختار کسب و کار، بهترین راه برای تامین مالی توسعه و میزان پرداخت به خود ارائه دهند. در شرکت من، قبل از هر تصمیم بزرگی با حسابدار خود مشورت می کنیم.

۴-در مورد مشتریان جدید هوشمند باشید. قبل از پذیرش یک مشتری B2B جدید، همیشه یک بررسی اعتباری انجام دهید. این به محافظت از شما در برابر فاکتورهای پرداخت نشده کمک می کند. هرگز بدون قرارداد کاری انجام ندهید – مهم نیست چقدر به حرف مشتری اطمینان دارید. اگر مشکلی پیش بیاید، یک قرارداد کتبی ممکن است تنها چیزی باشد که تضمین می‌کند برای کار سخت خود دستمزد دریافت می‌کنید.

۵-بیمه تجاری بخرید. اکثر مشاغل به بیمه مسئولیت عمومی نیاز دارند و اگر مشاوره یا خدمات حرفه ای به مشتریان ارائه می دهید، ممکن است به بیمه مسئولیت حرفه ای نیز نیاز داشته باشید.

۶-از کارمندان خود محافظت کنید. فاجعه ممکن است هر زمانی رخ دهد، بنابراین مهم است که یک برنامه فاجعه برای آنچه که در مواقع اضطراری برای محافظت از کسب و کار خود انجام خواهید داد، داشته باشید. برنامه ای ایجاد کنید و مسئولیت هایی را برای نحوه بیرون بردن ایمن کارمندان و مشتریان از ساختمان، تعیین کنید، اگر یک فاجعه مانع از ورود شما و کارمندان به کسب و کارتان شود، چه کاری باید انجام دهید، و چگونه به کار خود ادامه می دهید، حتی اگر نتوانید به محل کار خود برسید. محل. درباره ایجاد یک طرح بلایای اضطراری بیشتر بدانید.

۷-از داده های کسب و کار خود محافظت کنید. از اطلاعات و اسناد شرکت خود با یک راه حل ذخیره سازی ابری و اشتراک گذاری نسخه پشتیبان تهیه کنید تا بتوانید در هر کجا به فایل ها دسترسی داشته باشید. هنگامی که اطلاعات شما در فضای ابری ذخیره می شود، لازم نیست نگران خراب شدن هارد دیسک یا آتش سوزی در محل شما باشید که داده های گرانبها را از بین می برد. برای محافظت از کسب و کار کوچک خود در برابر جرایم سایبری و هکرها، فایروال های مناسب را نصب کنید و مهمتر از آن، اقدامات امنیتی سایبری را به کارکنان خود آموزش دهید، مانند ورود با استفاده از رمزهای عبور قوی.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *